Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

Najczęściej zadawane pytania

Często zadawane pytania

Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

Po przetworzeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail umożliwiającą śledzenie przesyłki.

Czy jest możliwość zmiany soczewek?

Niektórzy z naszych klientów robili to w przeszłości, ale przed zakupem okularów zawsze najlepiej jest skonsultować się z zaufanym optykiem.

Jakie są wymiary okularów?

W każdej karcie produktu znajdziesz zdjęcie w galerii zdjęć z względnymi wymiarami okularów, których szukasz

Jak mogę wprowadzić okulary do mojego biznesu?

Konieczne jest wypełnienie formularza znajdującego się pod linkiem  Zostań Sprzedawcą.
Nasz przedstawiciel handlowy skontaktuje się z Tobą później i tak szybko, jak to możliwe.

Jak mogę zwrócić produkt?

Produkty należy odesłać na poniższy adres:

Sklep Esy Floresy
ul. 3 Stycznia 2
64-300 Nowy Tomyśl
Wielkopolska, Polska

Co powinienem dołączyć do przesyłki zwrotnej?
Aby sprawnie przetworzyć Twój zwrot, prosimy o dołączenie do paczki karteczki z następującymi informacjami:

numer zamówienia,

adres e-mail, którego użyto przy składaniu zamówienia,

numer telefonu kontaktowego.